22 Ekim 2010 Cuma

Çok ironiğiz

Şimdi, hiç bir kadın kimseyi hatta kendini bile kandırmasın. Kadınlar hiçbir zaman içlerindeki o kadınsal dürtüleri bir kenara koyup yaşayamazlar! Alımlı bir makaj, son moda ayakkabı, her renkten ve de çeşitten çanta, kenarı fırfırlı süslü iç çamaşırları, vitrindeki sezon kıyafetleri, vs.. hepsi ve daha fazlası bizim hayatımızın bir parçasıdır. Üzüldük mü , ya kuafördeyizdir ya da alışverişte. Hiç öyle 'benim için geçerli değil bunlar' demeyin. Çünkü genlerimizde var. En devrimcimiz bile, aklından geçirmiştir bunları. İtiraf ediyorum bende böyleyim. Kapital dünyaya lanet okurum ama depresyondayken ya kuafördeyim ya da önce vitrin camlarını seyreder sonrada mağaza içine dalarım. Şikayetçi miyim? Hayır. Ne çeşit bir ironi...
Hepimiz fazla kilolalarımızdan dertliyizdir. 'Pazartesiler' sanki bizim için yaratılmıştır ama kaşık kaşık çikolata keyfini hiçbir şeye değişmeyiz. Hep 'bu sefer düzgün bir adama aşık olacağım' deriz ama her zaman yeni bir sevgili bir öncekinden beter olur. Yani hiçbir zaman ders almayız hatalarımızdan. Eee., ne de olsa dik kafalının en iyi örnekleriyiz. Çok ironik karakterleriz biz. Bence erkekler çok şanslı....

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. yurdun "mektum"kadınlarını aklımızdan çıkarmadan yapılan her "şımarık"lık,bütün kentli kadınlara yakışıyor.bence.

    YanıtlaSil
  3. hımmmm, şemde ben bu yorumda hem bi kinaye hem de bi iltifat sezdim sayın aktivist bey:) haklısınız aslında.. kentli olmak bazı unsurları da beraberinde getiriyor ne yazık ki. o yüzden anlatığım durumlara öyle tepkimeler vermemiz kaçınılmaz oluyor. tabi bir de şöyle bir durum var ki; işin dozunu kaçıran ve kentli kadın kimliğini iyi özümseyemeyen kişi dejenere oluyor ne yazık ki...
    o yüzden her şeyin azı ve fazlası zarar diyorum...
    not: en aktivist ruhumla yazdım bu yorumu. heh heee:))))))

    YanıtlaSil