31 Ekim 2010 Pazar

izmir'in sokakları, kedi ve köpek krallığında..

Bugünlerde kendimi pek bir hayvan dostu gördüm. Son birkaç gündür de ne zaman habere gitsem, rastlıyorum bu sevimli keratalara! Hele şimdi "Sevgi Yolu", restore ediliyor. Deyimde buraya tam oturacak; bu amaçla her yeri yerle bir ettiler.. Tabi bu durumdan en çok sokak kedileri ve köpekleri mutlu ve mesut. Nerede yıkıntı hop yerleşiyorlar. Ama bu çektiklerim başka yerden.
Bu pisiler, bir mağazanın önüne çöreklenmişler. Soğuktan tabi nasılda birbirlerine sokulmuşlar! Bu arada mağaza sahibi de onlara çocuğu gibi bakıyor... Şanslılar.
Ardı sıra dizilip, dizilipde uyuyan sokak köpeklerimiz de Alsancak caddelerinin sahipleri. Habere giderken gördüm, çekmeden duramadım...
Annem hep "Hayvan seveceksen sokaktakileri sev. Onlar en güzelleri çünkü. Hem özgür kendine ait hem de sadık sana ait" der.
Sokaklar onların, onlarda sokakların efendileri. Hem sakin, hem dost, hem muhtaç ama gururlu. Eğer yakın olursan sana da sadık. Ama her zaman çekip gitmeye de hazır... Daha ne olsun!
Yerim ben sizi, yerim!

5 yorum:

  1. ben de yerim onları..
    bayılıyorum sokak köpeklerine ve kedilerine.:)

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın sokak kedileri...

    YanıtlaSil
  3. kedileri sevmem yememde,ama köpekleri severim ve yerim.:))

    YanıtlaSil
  4. Doğarken ağelamışım, bari ölürken gülümseyeyim...

    YanıtlaSil
  5. Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.

    YanıtlaSil