22 Ekim 2010 Cuma

kafa dağıtmaya birebir

Eğer ağdalı anlatımı olan kitaplara bir mola vermek istiyorsanız, size kesinlikle Sophie Kinsella'nın 'Sır Tutabilir misiniz?' isimli kitabını öneririm. Eğlenceli, keyifli, şeker tadında bir kitap. Hani şu  "Sex and The City", serilerini  anımsatan ama benzemeyen türden. Bir yandan eğlendiriyor evet ama bir yandan da iş hayatının çatışmalarını anlatıyor en güzel dille. bence okumalısınız. Hayatı keyifli kılıyor çünkü.
"Hiç kimseyle paylaşmayacağım sırlar... Tanga popomu ısırıyor. CV'mdeki matematik notum gerçeği yansıtmıyor,
NATO'nun açılımını bilmiyorum. Hatta ne işe yaradığını da", diyebilecek kadar da cesaretli.
Herkesin bir sırrı vardır, öyle değil mi ;)
Not: Bu arada ben ilk baskılarını okumuştum. Geçenlerde kitapçıda dolaşırken denk geldim. Kapağı yenilenmiş...

1 yorum:

  1. Sırrülesrar, sırların sırrı. İçiçe sırlar, içiçe mimari gibi bir şeydir. İçiçe mimari, içiçe benlik gibidir. Sır tutan bütün hazinelere sahip olabilir. Sır bir parola gibidir. Saklanması gerekir. Kırk haramiler hazinelerinin mağrada saklı tuttuğu kıpısını "Açıl susam açıl" parolasıyla aaçrak girebiliyorlardı.

    YanıtlaSil