14 Ekim 2010 Perşembe

hoşgeldim diyerek şerefe ;)

Takvim 14 Ekim 2010'u gösterirken bende en nihayetinde bir blog sahibi olmuş bulunuyorum.
Hayırlı, uğurlu olsun. Artık modaya mı uydum, yoksa gerçekten de benim de anlatacaklarım mı var? İnanın bilmiyorum.. Açtım bi şekilde, bu sayfayı... İlerleyen zaman içerisinde neler yapacağımı göreceğiz hep birlikte...
Ablam, yıllardır bana "Kızım gel, sana bi blog açalım" der dururdu. Bense "Aman, yaparız bi ara" diyerek geçiştirirdim. "İş arasında bi de blogla mı uğraşıcam, kızım benim öyle bir zamanım yok ki, boşver gitsin" gibi sözler ile kaçardım. Amma ,kaç kaç kaç ,nereye kadar değil mi? Tembelliğinde bir sınırı var.
Veeee, beklenen oldu!Flaş, flaş flaş.. Bir anda gece 01.00 civarında bana bir gaz geldi ve bu blogu açmaya karar verdim. Eh, klasik ben halleri....
Hep bugüne kadar birileri durmadan bir şeyler söyler, ben kulakları tıkarım ama tilki misali ,sonra döner söyleneni yaparım... Şu anda olduğu gibi.
Tekrar konuya dönersek, gece başladım blog sayfasını oluşturmaya ama yine klasik ben durumları bir türlü yakamı bırakmıyor ve teknoloji benim tarafımda olmayı bir kez daha red ediyor. Bu seferde sayfayı görüntüleyemiyorum. Bu nokta da tabi hoop "Abla bir el at şuna dedim." Ablam saolsun "Tamam" dedi ama bu seferde onun bilgisayarı yavaşladı. Ve benim bu isteğim ertesi güne kaldı. Eh bu kadar bekledik bir gün daha bekleriz dedim ve işte şimdi burdayım.
Dürüst olmak gerekirse, burada neler paylaşacağımı, neler yapacağımı bilmiyorum... Bu işte çok toyum bilginiz olsun. Diyeceksiniz,"Kızım o zaman ne işin var burada? Boşa haracama zamanımızı ya, git başımızda..." falan filan... Ama bazen insan yaptıklarının yetersiz olduğunu düşünür ya, hani bir şeyler yapmalıyım der ya.. İşte ben tam o moddayım. O yüzden hiç kusura bakmayın, sizi biraz oyalayacağım...
Aman insan annesinin karnından blogger olarak doğmuyor ya! Bunu da öğreniriz elbet diyerek, herkese şimdilik esenlikler diliyorum....
Saygılar, sevgiler...

2 yorum:

  1. Tabi ki hayırlı olsun diyeceğiz. Ayrıca bu bilog sana uğur getirebilir. İnanırsan...

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkürler.. umarım uğur getirir..ben inanıyorum:=)

    YanıtlaSil